Support

Välkommen till vår supportavdelning. Vitecs support består bara av kunnig och erfaren personal. Ingen fråga är för stor eller för liten att besvara för oss! Vi gör vårt allra yttersta för att ge dig den bästa supporten. Vi satsar kontinuerligt på aktiviteter för att du som kund skall känna dig så nöjd som möjligt. Läs gärna våra nyhetsbrev, där vi löpande informerar om vad vi gör.

Du når oss via telefon, helpdesk och via mejl, kontaktuppgifter hittar du till höger på denna sida. Våra telefontider är kl. 08.15-17.00 (lunchstängt 12.00-13.00) helgfria vardagar. Undantag dag före röd dag då vi stänger kl. 12.00.

Registrera ditt ärende i helpdesk
Du kan med fördel registrera din fråga direkt i vår Helpdesk >>

Med användarkonto kan du

  • Enkelt registrera dina supportärenden, samt följa och bevaka dina pågående supportärenden
  • Se samtliga av dina tidigare frågor och svar på både öppna och stängda ärenden 
  • Söka svar på vanligt förekommande frågor om ditt system i vår FAQ databas

Filuppladdning
Vid supportärenden kan du behöva skicka oss stora filer som inte går att skicka som bilaga i mejl. Kontakta då Vitec Support på 090 -348 02 00 eller support@vitec.se så skickar vi en länk för uppladdningstjänsten.